Audi Sport Club Nederland – ASCN – Info lidmaatschap:

De Audi Sport Club Nederland, voorheen het Audi Coupé Genootschap Nederland, is opgericht in januari 1990. Het is een gezellige autoclub voor liefhebbers van de Audi Coupé (modellen ’69-’97), (oer-)/(Ur-)quattro, 80 Cabrio en TT. Steeds meer berijders van een Audi S of RS of ander Audi model voelen zich ook bij onze club thuis en zijn uiteraard welkom.

De ASCN heeft rond de 200 leden, voornamelijk woonachtig in Nederland, maar ook België, Duitsland, Engeland en Spanje! De club organiseert elk jaar 3 a 4 clubmeetings op verschillende plaatsen in het land. De onderwerpen van de meetings variëren. Klik op de knop ‘meetings’ om een indruk te krijgen van eerdere meetings.

Alle leden ontvangen 4x per jaar ons clubblad, dat in kleur in A4 formaat wordt gedrukt, met o.a. artikelen van en over leden en hun Audi’s, persberichten over nieuwe Audi-modellen, advertenties, technische tips, Audi in de autosport en meer.

De ASCN biedt voor iedere Audi-liefhebber wel wat leuks, dus waarom zou u eigenlijk geen lid worden? Met uw lidmaatschap ondersteunt u de activiteiten van onze club, waaronder ook deze website. Uit uw lidmaatschap volgt geen enkele verplichting, buiten het betalen van de jaarlijkse contributie, die overigens alleen per machtiging kan worden betaald.

Het lidmaatschap is € 40 per kalenderjaar. Bij aanmelden lopende het kalenderjaar wordt per kwartaal € 10 verrekend.

Lid worden? Haal het inschrijfformulier hier op, vul het in en e-mail het naar de penningmeester, of stuur het post. Let op: Nieuwe leden met een adres buiten Nederland betalen 5 euro extra vanwege de hogere verzendkosten van het clubblad. Zij dienen het bedrag zelf over te maken op ons bankrekeningnummer.

Uit het buitenland gebruikt u BIC: INGBNL2A en IBAN NL41 INGB 0003 4529 67.

Binnen enkele weken na ontvangst van uw inschrijfformulier, als uw contributie door ons is geïnd, ontvangt u het laatste clubblad en zien we je graag bij een van onze meetings!